reklama

"After-works" v Paríži

Keď som kedysi pozerala seriál Ally McBeal, kde chodili po práci tancovať (a na druhý deň do roboty – to určite), ženy v kostýmoch, muži v oblekoch, tak som bola presvedčená, že je to natočené len pre seriál.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Omyl. Onoto naozaj existuje. Aje to super.

Napríklad voštvrtok na Mikuláša v klube L’Etoile, hneď vedľa Víťazného oblúka. Rad satvoril ešte pred otvorením o 7 večer. Pri vstupe sme otrčili leták vytlačeny zinternetu, aby sme platili 15 eur namiesto 20. Open bar s drinkomCointreaupolitan, (ktorý ma príjemne prekvapil, keďže nepatril medzi tie, čozalepia usta, ale tie čo stiahnu hrdlo od kyslosti) skončil relatívne skoro,stihli sme sa otočiť len dva krát. Večeravo forme švédskych stolov, výkonný personál v tričkách s flitrovým nápisomEtoile a celým flakónom voňavky. Keď som odchádzala do šatne odložiť sveter, tak to vyzeralo akorecepcia, všetci v elegantnom oblečení (vyžaduje sa tzv. Urban Dress Code),jedlo sa a diskutovalo. Keď som sa za okamih vracala, tak bola diskotéka v plnomprúde. A to bolo len 21.00! O 11 sa začal parket pomaly vyprázdňovať, o polnocivraj zatvárajú. Za normálnych okolností to pred polnocou EŠTE zíva prázdnotou,vo štvrtok večer to UŽ zíva prázdnotou. Ľudia odchádzali spokojní – najedení,vytancovaní, a zároveň schopní ísť nasledujúci deň do práce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Klubov jeviac, v jednom sú akváriá, v inom “ľadový” parket, ďalší sa prezentuje ako najviacchic.... mala by som ich ísť vyskúšať, nech mám čo porovnávať.

Ešte by ma zaujímalo, či niečo také existuje aj na Slovensku.

Alexandra Letkova

Alexandra Letkova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Človek veselej povahy. Zoznam autorových rubrík:  FrancúzskoJaponsko

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu